close

photo  

兩個月前我進行左人生第一次修眉, lunch 時間花了15分鐘探訪同事平時用開的facial 師傅.  個師傅一來就話我對眉靚不過雜毛多. 我俾人地一讚, 馬上飄飄然, 完全將我對美眉交托佢手中.

佢完全專業, 雙手好似馬達開動, 拼命在我眼睛上面修來剪去. 一陣兒的功夫, 佢拿了鏡子俾我一睇, 我有一些接受唔到: 點解我條眉如此clean, 周圍好似寸草不生, 有赤裸裸的感覺. 雖然不習慣, 但好評如潮, 個個都話我更加眉清目秀. 飄飄然的感覺持續高漲, 我相信我會持續修眉下去.

點知一兩日之後我發現左眉上因為拔毛過多紅了一塊5mm 紅印, 跟著耐唔耐好少少癢, 自然忍不住耐唔耐搔下佢. 結果是兩個月下來紅印絲毫不退.

我相信我將會同修眉絕緣.......................

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    teamaster 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()